خبرنامه پرسه زنی در بازار
Prowling The Markets newsletter(Audio)
ما برای وصل کردن آمدیم
0:00
-30:40

Paid episode

The full episode is only available to paid subscribers of خبرنامه پرسه زنی در بازار

ما برای وصل کردن آمدیم

ایده شماره ۲ مخصوص مشترکین ویژه خبرنامه
2

سلام من مهدی هستم و این دومین شماره «ویژه» خبرنامه است. در این شماره های ویژه، ایده های سرمایه گذاری رو که خودم دارم روشون کار میکنم برای مشترکین ویژه خبرنامه مطرح میکنم. این ایده ها هنوز منجر به سرمایه گذاری نشده برای من، به این معنی که هنوز پول قابل اعتنایی روشون نگذاشتم، ولی چون از فیلتر‌های «جذابیت» برای من گذشته ان بعد از یکی دو ساعت مطالعه در موردشون، وقت بیشتری، حداقل ۷-۸ ساعت روشون گذاشتم و بیشتر درباره‌اشون مطالعه کردم، شاید هم «یک» سهم ازشون خریده باشم تا گزارشهای مالیشون رو کارگزارم برام بفرسته و همینطور بتونم اگر لازم باشه در جلسه‌هاشون شرکت کنم. ولی هنوز بخش قابل توجهی از سرمایه‌ام رو روشون نگذاشته ام. اینجا این «ایده»ها رو برای مشترکین ویژه خبرنامه مطرح میکنم تا شاید اونها هم بخوان تحقیقات خودشونو درباره این شرکتها انجام بدن. برای اینکه در جریان سهامی که من واقعن در پورتفولیوهای خودم دارم قرار بگیرید باید عضو یکی از گروههای مربوط به این پورتفولیوها باشین(که در اون صورت به رایگان عضو ویژه خبرنامه هم خواهید شد). برای اطلاعات بیشتر میتونید با من تماس بگیرید(mehdi70501002(at)gmail(dot)com).‏

و اما ایده این شماره: ایده این شماره درباره یکی از مواد معدنیه که اهمیت به سزا ولی فراموش شده ای در روند الکتریکی شدن زندگی ما داره و هر روز بیشتر و بیشتر اهمیتش واضح میشه. گفتم «فراموش شده» چون نمیخوام درباره مس و لیتیوم و کبالت و… حرف بزنم که این روزها درباره‌اشون زیاد میشنویم و میخونیم، اصولن هم من آدم گوشه گیری هستم و علاقه ندارم جایی برم که شلوغ باشه، مخصوصن در مورد سرمایه‌گذاری. ایده این شماره هم درباره کامادیتی‌ایه که احتمالن کمتر درباره اش شنیدین:

This post is for paid subscribers

خبرنامه پرسه زنی در بازار
Prowling The Markets newsletter(Audio)
پرسه زنی در بازار جاییه که من درباره مفاهیم مربوط به بازار سرمایه و رویدادهای روز اون حرف میزنم، موضوعاتی که در این زمینه برام جالبه.