خبرنامه پرسه زنی در بازار
Prowling The Markets newsletter(Audio)
چیزی که بافت نمیخواست ولی من میخوام!
0:00
-53:27

Paid episode

The full episode is only available to paid subscribers of خبرنامه پرسه زنی در بازار

چیزی که بافت نمیخواست ولی من میخوام!

ایده شماره۳ مخصوص مشترکین ویژه خبرنامه

‏من چند باری برخلاف جهت بافت شرطبندی کردم، برام آسون نبوده. از جمله معامله آپشنهای طولانی‌مدت(LEAP) ولس فارگو که پارسال در توییتر به اشتراک گذاشته بودم و خیلی خوب بودن برام.

توی این شماره ویژه دوباره میخوام یه ایده خلاف جهت وارن بافت رو مطرح کنم. حاضرین؟ عضو خبرنامه شدین؟

برای دیدن این ایده مشترک ویژه بشین!

This post is for paid subscribers

خبرنامه پرسه زنی در بازار
Prowling The Markets newsletter(Audio)
پرسه زنی در بازار جاییه که من درباره مفاهیم مربوط به بازار سرمایه و رویدادهای روز اون حرف میزنم، موضوعاتی که در این زمینه برام جالبه.